Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza marketingové činnosti Rakouské národní turistické centrály "Oesterreich Werbung"
Rundová, Jana ; Lhotáková, Markéta (vedoucí práce) ; Němečková, Markéta (oponent)
Tato diplomová práce pojednává o analýze marketingové činnosti společnosti Österreich Werbung. Hlavní činnost této společnosti spočívá v marketingové komunikaci, jejíž jednotlivé prvky využívá k propagaci kampaní rakouských partnerů anebo své značky "Dovolená v Rakousku". Samotné analýze předchází analyticko-metodologická část, která poskytuje důležitá teoretická východiska pro zhodnocení dané analýzy a doporučení do budoucna. Ve druhé části jsou pomocí příkladů konkrétních kampaní realizovaných během roku 2010 analyzovány jednotlivé prvky komunikačního mixu s ohledem na jejich zacílení. Na základě provedené analýzy je vyhodnocen komunikační mix společnosti a jsou navržena doporučení s cílem jeho optimalizace.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.